dissabte, 23 de maig del 2015

#5 Currículums

Estructuració de l’ensinistrament de l’individu 6XD.


Carpeta 6ESO-CAT:



MEGA. Ed Vicens Vives. ISBN: 84-316-6247-6.

  • Lectura: cada tema guiat per una lectura inicial d’un text de diferent tipologia cada vegada, amb activitats de comprensió lectora i aplicació dels coneixements obtinguts a partir d’analitzar la lectura.
  • Ampliació de lèxic: vocabulari general, sinònims, sufixos, prefixos, mots primitius, mots compostos, polisèmia.
  • Oralitat: cada tema guiat per un text oral diferent, identificació de parts i tècniques, anàlisis d’informació.
  • Gramàtica i ortografia: determinants, diftongs, hiats, dígrafs, verbs, preposicions, dièresi, complements verbals, adjectius, pronoms, veu activa i veu passiva.
  • Producció escrita: producció d’un text de la tipologia del text que guia el tema.


Carpeta 6ESO-ESP:



PROEL 2000. Ed Santillana. ISBN: 84-294-6183-3.
  • Lectura: cada tema guiat per una lectura inicial d’un text educatiu de diferent àmbit (educació vial, educació per la pau, educació no sexista, educació ambiental, educació multicultural).
  • Ampliació de lèxic: vocabulari relacionat amb la lectura, homònims, parònims, prefixos, sufixos, onomatopeies, tabús i eufemismes, sigles, estrangerismes, tecnicismes.
  • Oralitat: organitzar i comparar dades, opinar, raonar, persuadir, analitzar, exposar, extreure conclusions.
  • Gramàtica i ortografia: substantius, articles, demostratius, possessius, numerals, indefinits, verb, temps verbals, adverbi, oracions, accentuació.


Carpeta 2BAT-ENG:



 DISTINCTION. Ed Oxford. ISBN: 978-0-19-462409-1.
  • Lectura: cada tema guiat per una lectura inicial d’un text de diferent tema.
  • Ampliació de lèxic: vocabulari relacionat amb la lectura, prefixos, adjectius, preposicions, false friends, phrasal verbs, collocations, noms compostos.
  • Oralitat: dictats i pronunciació de diferents temes, opinar, suggerir, reaccionar, expressar possibilitat, preferències, recomanar, descriure, clarificar.
  • Gramàtica i ortografia: present, passat, futur, relative clauses, verbs modals, connectors textuals, reported speech, veu passiva, condicionals, gerundi, infinitiu.
  • Producció escrita: essay, dialogue, narrative, summary, opinion essay, biography, description, formal letter.

1 comentari:

  1. Mai m'hi havia fixat en com tots els llibres de llengües estan organitzats per temes, o sigui, els de llengües estrangeres són molt obvis, però els de les nadives m'havien passat desapercebuts. Suposo que és pel nivell de dificultat i perquè, a vegades, no seguien massa bé "el tema", a part de les lectures. Bé, potser en el teu cas eren més coherents.

    ResponElimina